کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

تیتر ویژه برای مهدی طارمی و گل‌زنی به بنفیکا| بازگشت اژد‌های بی‌رحم

  • کد خبر: ۹۴۱۹۰
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
تیتر ویژه برای مهدی طارمی و گل‌زنی به بنفیکا| بازگشت اژد‌های بی‌رحم
گل‌زنی طارمی واکنش‌های فراوانی در رسانه‌های پرتغالی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهاجم پورتو که در ۱۱ بازی آخر تیمش در رقابت‌های مختلف موفق به گل‌زنی نشده بود، بامداد دیروز و جلوی بنفیکا، موفق شد هشتمین گل فصلش را به ثمر برساند. طارمی جدا از گل‌زنی در این بازی، پایه‌گذار یکی از گل‌های پورتو هم بود تا برای اولین‌بار در رقابت‌های این فصل لیگ پرتغال موفق شود در یک بازی هم گل بزند هم پاس گل بدهد.

او که دوره‌ای دشوار را در این مدت گذرانده بود، درحالی موفق به گل‌زنی شد که هم‌تیمی‌ها و البته هواداران پورتو در ورزشگاه دراگائو در جشن او سنگ‌تمام گذاشتند و طارمی بعد از یک شادی گل مفصل رو به دوربین‌ها، ژست جدیدی را اجرا کرد و با گذاشتن انگشت اشاره روی صورتش، پیامی تازه به هواداران پورتو مخابره کرد؛ ضمن اینکه او با بوسیدن لوگوی پورتو رو به طرف‌داران این تیم سفید‌و‌آبی‌پوش، علاقه قلبی‌اش را به این باشگاه به نمایش گذاشت. چیزی که به‌شدت به مذاق هواداران این باشگاه پرتغالی نیز خوش آمد.

پرتغال در انتظار گل‌زنی طارمی!

گل‌زنی مهدی طارمی در استادیوم دراگائو، بازتاب زیادی در رسانه‌ها و جراید این کشور داشت و چند روزنامه صبح دیروز پرتغال، عکس مهاجم ایرانی را روی صفحه نخست خود بردند و به پیروزی بزرگ پورتو در دیدار کلاسیک پرتغال پرداختند. روزنامه مطرح رکورد، عکس تمام‌قدی از مهدی طارمی را روی صفحه اول خود برد و با فونت درشت نوشت: «اژد‌های بی‌رحم».

این روزنامه در ادامه و در مطلبی مجزا درباره گل‌زنی بازیکن ایرانی پورتو با تیتر «طارمی طلسم گل‌زنی را بعد از ۱۲‌بازی می‌شکند»، نوشت: دربی مقابل بنفیکا باعث شد تا پورتو در صدر لیگ قرار بگیرد و این بازی برای مهدی طارمی نیز جنبه مثبتی داشت، چرا‌که به قحطی گل‌زنی او برای اژدهایان پایان داد. مهاجم ایرانی از ۲۶‌اکتبر و پس از دیدار با سانتا‌کلارا گل نزده بود و پس از ۱۲ بازی به روند گل‌زنی بازگشت. او در دقیقه ۶۹ بر ولاچودیموس غلبه کرد و گل سوم را به ثمر رساند.

روزنامه اوژوگو نیز تصویری از لحظه شادی بازیکنان پورتو پس از گل طارمی را روی جلد خود برده ا‌ست و با اشاره به اینکه پورتو با پیروزی برابر بنفیکا فاصله‌اش را با این تیم در جدول به عدد ۷ رساند، نمره‌۷ را برای طارمی در نظر گرفت و درباره عملکرد این بازیکن نوشت: هیچ دردی ادامه‌دار نیست، در دقیقه‌۶۹ و پس از عملکرد ناموفق در ۲ موقعیت خود، به روزه گل‌زنی پایان داد. او پس از تلاش زیاد در دقیقه ۸۳ تعویض شد.
روزنامه آبولا پرتغال نیز با به‌اشتراک‌گذاشتن ویدئوی گل‌زنی مهدی طارمی نوشت: طارمی سریعا طلسم‌ها را شکست و به روند گل‌زنی بازگشت و بازی را برای اژد‌ها به نتیجه ۳‌بر ۱ تغییر داد. او از ۲۶ اکتبر گلی نزده بود و پورتو را برابر بنفیکا پیش انداخت.

خوش‌حالی ویژه هواداران پورتو بابت گل‌زنی طارمی

صفحه توئیتر پورتو، ویدئوی گل طارمی را منتشر کرد که کامنت‌های جالبی زیر این پست دیده می‌شود و پورتویی‌ها از اینکه پای طارمی دوباره به گل باز شده، حس بسیار خوبی دارند. یکی از هواداران پورتو درباره مهاجم ایرانی تیمشان نوشته است: موتور گل‌زنی طارمی دوباره روشن شد و باید منتظر گل‌های بعدی این بازیکن باشیم. به نظر می‌رسد او طی این مدت استرس و فشار زیادی را تحمل کرده است که با توجه به دوری او از گل‌زنی، اتفاقی طبیعی بود.

صفحه توئیتری DragaoNews۱۸۹۳ هم با انتشار طرحی از طارمی، از تیتر بازگشت پادشاه درباره مهدی استفاده کرده است. هوادار دیگری هم توئیت زده که شکست طلسم گل‌زنی طارمی این‌قدر برای او اتفاق خوش‌حال‌کننده‌ای بود که از شدت خوش‌حالی، به گریه افتاده است! یکی دیگر از طرف‌داران پورتو نیز نوشته است که طارمی دو‌ماهی بود که گل نزده بود و این اتفاق برای یک مهاجم، شرایط سختی را رقم می‌زند و حالا که او جلوی بنفیکا توانست این طلسم را بشکند، بهترین اتفاق ممکن را رقم زده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->